zdrava hrana

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down

zdrava hrana

Пишување by Гостин on Чет Jул 09, 2015 11:18 am

hranete se zdravo.....em evtino.....em kvalitetno....

Чипс од тиквички

1 тиквичка
50 грама сусам
100 грама пченкарно брашно
Сол и суви зачини

Тиквичките исецкајте ги на тенки кругови. Истите посолете ги и оставете го 30 минути да отстојат во солта.

Измешајте ги сусамот, пченкарното брашно и сувите зачини.

Отстојаните тиквички убаво исцедете ги. Секој круг убаво натапкајте го од двете страни во смесата од сусам, брашно и зачини.

Потоа наредете ги во тепсија обложена со хартија за печење.

Печете ги 15 минути на 200 степени, свртете ги на другата страна и печете уште 5 минути.

Гостин
Гостин


Вратете се на почетокот Go down

Re: zdrava hrana

Пишување by Гостин on Пон Мај 30, 2016 9:28 am


Гостин
Гостин


Вратете се на почетокот Go down

Re: zdrava hrana

Пишување by Гостин on Пон Мај 30, 2016 9:28 am

Ореви

Оревите содржат триптофан – важна аминокиселина, која му помага на телото да произведува серотонин. Овој т.н.. „Хормон на среќата“ се грижи за доброто расположение и ни помага да се избориме со стресот.

Гостин
Гостин


Вратете се на почетокот Go down

Re: zdrava hrana

Пишување by Гостин on Пон Мај 30, 2016 9:28 am

Аспарагус

Аспарагусот се еден од најдобрите извори на фолна киселина, позната уште како витамин B9. Таа е потребна за синтеза на хормоните – допамин, серотонин и норадреналин. Тие од своја страна пак ни помагаат да се справиме со лошото расположение.

Гостин
Гостин


Вратете се на почетокот Go down

Re: zdrava hrana

Пишување by Гостин on Пон Мај 30, 2016 9:29 am

Свеж лук

Овој вкусен пролетен зеленчук содржи алицин, одговорен и за специфичниот мирис. Но може да направи чуда со фигурата, бидејќи ни помага во борбата со килограмите. Алицинот нè штити од прејадување, со оглед дека стимулира чувството на ситост во мозокот.

Гостин
Гостин


Вратете се на почетокот Go down

Re: zdrava hrana

Пишување by Гостин on Пон Мај 30, 2016 9:29 am

Мешункасти храна

Ова е многу погодна храна, ако сме на диета.

Гостин
Гостин


Вратете се на почетокот Go down

Re: zdrava hrana

Пишување by Гостин on Пон Мај 30, 2016 9:29 am

Спанаќ

Спанаќот е одличен извор на железо, исто е и важен елемент во составот на црвените крвни зрнца – кои се грижат да се снабди крвта со кислород, а со тоа и со енергија.

Гостин
Гостин


Вратете се на почетокот Go down

Re: zdrava hrana

Пишување by Гостин on Пон Мај 30, 2016 9:29 am

Артичок

Ако сте задишани, додека се качувате на скалите, значи треба да јадете артишок. Највредно во него е минералот магнезиум, чиј недостаток нè тера да се чувствуваме уморни. Еден просечен артичок содржи 77 mg магнезиум, а потребната дневна доза за жени е 320 mg.

Гостин
Гостин


Вратете се на почетокот Go down

Re: zdrava hrana

Пишување by Гостин on Пон Мај 30, 2016 9:30 am

Јагоди

Јагодите имаат во својот состав многу антиоксиданси и витамин Ц, кои помагаат на кожата да се справи со брчки и дехидратација. Тие може да не се толку мазни, но ќе ја направат кожата таква. Ако си направите домашна маска за лице, пак, ќе бидете фасцинирани од најдобрите резултати.

Гостин
Гостин


Вратете се на почетокот Go down

Re: zdrava hrana

Пишување by Гостин on Пон Мај 30, 2016 9:30 am

Јајца

Жолчките на јајцата се богати со холин. Овој хранлив елемент помага на телото да формира ацетилхолин, важен за меморијата. Препорачаната дневна доза холин е 425 mg, како во едно големо јајце има 147 mg.

Гостин
Гостин


Вратете се на почетокот Go down

Re: zdrava hrana

Пишување by Гостин on Пон Мај 30, 2016 9:30 am

Сини боровинки

Ако јадеме редовно сини боровинки, ќе имаме добра меморија. Тајната состојка во овие плодови е антиоксидантот антоциан кој ги зголемува сигналите во мозочните клетки и ја подобрува вештините да учиме и незаборавно.

Гостин
Гостин


Вратете се на почетокот Go down

Re: zdrava hrana

Пишување by Sponsored content


Sponsored content


Вратете се на почетокот Go down

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот


 
Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот