Avtomoto
+10
Viktor
TRAJCHE
Luxor
IVA
delta
Teo
defo
chargerburnout
Hamad bim Khalifa
reiter
14 posters
Страна 3 of 4
Страна 3 of 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Avtomoto
WSBK: Распоред за првата рунда во сезоната
Со првите трки кои викендов се возат на патеката Филип Ајленд во Австралија започнува новата сезона во Супербајк шампионатот.
Според новите правила во WSBK, една трка ќе се вози во сабота, а една во недела.

ЕуроСпорт ќе врши пренос во живо само од трките, а по наше локално време распоредот изгледа вака.
Сабота (27.02.2016)
WorldSBK - FP3 00:20 - 01:35
WorldSBK - SP1 02:30 - 03:45
WorldSBK - SP2 02:55 - 04:10
WorldSBK - Трка 1 05:00
Недела (28.02.2016)
WorldSBK - WUP 01:25 - 02:40
WorldSSP - Трка 03:30
WorldSBK - Трка 2 05:00
Со првите трки кои викендов се возат на патеката Филип Ајленд во Австралија започнува новата сезона во Супербајк шампионатот.
Според новите правила во WSBK, една трка ќе се вози во сабота, а една во недела.

ЕуроСпорт ќе врши пренос во живо само од трките, а по наше локално време распоредот изгледа вака.
Сабота (27.02.2016)
WorldSBK - FP3 00:20 - 01:35
WorldSBK - SP1 02:30 - 03:45
WorldSBK - SP2 02:55 - 04:10
WorldSBK - Трка 1 05:00
Недела (28.02.2016)
WorldSBK - WUP 01:25 - 02:40
WorldSSP - Трка 03:30
WorldSBK - Трка 2 05:00
Гостин- Гостин
Re: Avtomoto
Џонатан Реа незапирлив на Филип Ајленд
Возачот на Кавасаки тимот во Супербајк шампионатот утринава ја забележа втората победа на Филип Ајленд и го започна шампионатот со предност од 14 поени.
Двојната победа во првата рунда од шампионатот за Реа е одличен показател дека титулата минатата година нè му припадна случајно нему. Новото Кавасаки е одлично подготвено, а Британецот го користи тоа на најдобар можен начин.
Дека Супербајк шампионатот ќе биде возбудлив оваа сезона дефинитивно покажаа првите две трки. Возбудливи поминувања од почетокот до крајот на трката и разлики помеѓу возачите кои не се бројат во минути. Враќањето на неколку звучни имиња во шампионатот дополнително ја подгреа атмосферата, па воопшто не нè изненадува фактот дека веќе се продадени добар дел од картите за рундата во Тајланд која ќе се одржи на 11-13 март.

Денешната трка за разлка од вчерашната за Реа помина малку поразлично, на почетокот тој им дозволи на Том Сајкс и Ван дер Марк да го диктираат темпото. Сајкс беше водечки на Филип Ајленд во првите 10 круга, потоа превзема Ван дер Марк со својата Хонда, а Чаз Дејвис од позади ја следеше целата ситуација.
Веќе во 18-от круг Реа дојде до првата позиција, но она што беше возбудливо беше возењето на Дејвис кој го следеше секој негов чекор, па така возачот на Дукати се најде на втората позиција. Дејвис знаеше дека неговото Дукати ги нема перформансите на Кавасакито на правците, па се одлучи да не чека до 22-от круг за да дојде до првата позиција.

Реа рутинирано го тераше Дејвис да го следи по правците и со касно кочење да се обиде да го помине, возачот на Дукати го правеше тоа но за жал во последниот круг по правецот во првиот десен свиок не можеше да закочи па излета од патеката. Дејвис веднаш по падот го подигна моторот и се врати на патеката, успеа да ја заврши трката но на 10-та позиција.
За Џонатан Реа ова беше 31-ва победа во кариерата, а од Австралија се враќа со фантастичен учинок од 2 победи и 50 поени на своето конто. Втората позиција на Филип Ајленд му припадна на Михаел ван дер Марк кој го видовме во одлично светло викендов, а за успехот на Хонда се погрижи и Ники Хејден кој дојде до четвртата позиција. Давиде Џулијано ја одбрани честа на Дукати откако се искачи на пиедесталот како третопласиран.

1. Jonathan Rea GBR Kawasaki Racing ZX-10R 22 laps
2. Michael van der Mark NED Honda Racing CBR1000RR +0.831s
3. Davide Giugliano ITA Aruba.it Racing Ducati 1199R +1.472s
4. Nicky Hayden USA Honda Racing CBR1000RR +1.511s
5. Sylvain Guintoli FRA PATA Crescent Yamaha R1 +2.439s
6. Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R +3.320s
7. Jordi Torres ESP Althea BMW S1000RR +13.744s
8. Markus Reiterberger GER Althea BMW S1000RR +15.084s
9. Josh Brookes AUS Milwaukee BMW S1000RR +15.106s
10. Chaz Davies GBR Aruba.it Racing Ducati 1199R +16.276s
11. Karel Abraham CZE Althea BMW S1000RR +30.147s
12. Roman Ramos ESP GO Eleven Kawasaki ZX-10R +30.251s
13. Alex de Angelis RSM IodaRacing Aprilia RSV4 +30.437
14. Alex Lowes GBR PATA Crescent Yamaha R1 +39.946s
15. Sylvain Barrier FRA Pedercini Kawasaki ZX-10R +53.515s
16. Dominic Schmitter SUI Grillini Kawasaki ZX-10R +58.450s
17. Saeed al Sulaiti QAT Pedercini Kawasaki ZX-10R +1m 01.836s
18. Peter Sebesteyen HUN Team Toth Yamaha R1 +1m 30.672s
19. Imre Toth HUN Team Toth Yamaha R1 +1 lap
Без пласман
20. Mike Jones AUS Desmo Sport Ducati 1199R 11 laps completed
21. Leon Camier GBR MV Agusta RC F4 RR 7 laps completed
22. Lorenzo Savadori ITA IodaRacing Aprilia RSV4 1 lap completed
Не стартуваше
Xavi Fores ESP Barni Ducati 1199R
Toprak Razgatlioglu TUR Grillini Kawasaki ZX
Возачот на Кавасаки тимот во Супербајк шампионатот утринава ја забележа втората победа на Филип Ајленд и го започна шампионатот со предност од 14 поени.
Двојната победа во првата рунда од шампионатот за Реа е одличен показател дека титулата минатата година нè му припадна случајно нему. Новото Кавасаки е одлично подготвено, а Британецот го користи тоа на најдобар можен начин.
Дека Супербајк шампионатот ќе биде возбудлив оваа сезона дефинитивно покажаа првите две трки. Возбудливи поминувања од почетокот до крајот на трката и разлики помеѓу возачите кои не се бројат во минути. Враќањето на неколку звучни имиња во шампионатот дополнително ја подгреа атмосферата, па воопшто не нè изненадува фактот дека веќе се продадени добар дел од картите за рундата во Тајланд која ќе се одржи на 11-13 март.

Денешната трка за разлка од вчерашната за Реа помина малку поразлично, на почетокот тој им дозволи на Том Сајкс и Ван дер Марк да го диктираат темпото. Сајкс беше водечки на Филип Ајленд во првите 10 круга, потоа превзема Ван дер Марк со својата Хонда, а Чаз Дејвис од позади ја следеше целата ситуација.
Веќе во 18-от круг Реа дојде до првата позиција, но она што беше возбудливо беше возењето на Дејвис кој го следеше секој негов чекор, па така возачот на Дукати се најде на втората позиција. Дејвис знаеше дека неговото Дукати ги нема перформансите на Кавасакито на правците, па се одлучи да не чека до 22-от круг за да дојде до првата позиција.

Реа рутинирано го тераше Дејвис да го следи по правците и со касно кочење да се обиде да го помине, возачот на Дукати го правеше тоа но за жал во последниот круг по правецот во првиот десен свиок не можеше да закочи па излета од патеката. Дејвис веднаш по падот го подигна моторот и се врати на патеката, успеа да ја заврши трката но на 10-та позиција.
За Џонатан Реа ова беше 31-ва победа во кариерата, а од Австралија се враќа со фантастичен учинок од 2 победи и 50 поени на своето конто. Втората позиција на Филип Ајленд му припадна на Михаел ван дер Марк кој го видовме во одлично светло викендов, а за успехот на Хонда се погрижи и Ники Хејден кој дојде до четвртата позиција. Давиде Џулијано ја одбрани честа на Дукати откако се искачи на пиедесталот како третопласиран.

1. Jonathan Rea GBR Kawasaki Racing ZX-10R 22 laps
2. Michael van der Mark NED Honda Racing CBR1000RR +0.831s
3. Davide Giugliano ITA Aruba.it Racing Ducati 1199R +1.472s
4. Nicky Hayden USA Honda Racing CBR1000RR +1.511s
5. Sylvain Guintoli FRA PATA Crescent Yamaha R1 +2.439s
6. Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R +3.320s
7. Jordi Torres ESP Althea BMW S1000RR +13.744s
8. Markus Reiterberger GER Althea BMW S1000RR +15.084s
9. Josh Brookes AUS Milwaukee BMW S1000RR +15.106s
10. Chaz Davies GBR Aruba.it Racing Ducati 1199R +16.276s
11. Karel Abraham CZE Althea BMW S1000RR +30.147s
12. Roman Ramos ESP GO Eleven Kawasaki ZX-10R +30.251s
13. Alex de Angelis RSM IodaRacing Aprilia RSV4 +30.437
14. Alex Lowes GBR PATA Crescent Yamaha R1 +39.946s
15. Sylvain Barrier FRA Pedercini Kawasaki ZX-10R +53.515s
16. Dominic Schmitter SUI Grillini Kawasaki ZX-10R +58.450s
17. Saeed al Sulaiti QAT Pedercini Kawasaki ZX-10R +1m 01.836s
18. Peter Sebesteyen HUN Team Toth Yamaha R1 +1m 30.672s
19. Imre Toth HUN Team Toth Yamaha R1 +1 lap
Без пласман
20. Mike Jones AUS Desmo Sport Ducati 1199R 11 laps completed
21. Leon Camier GBR MV Agusta RC F4 RR 7 laps completed
22. Lorenzo Savadori ITA IodaRacing Aprilia RSV4 1 lap completed
Не стартуваше
Xavi Fores ESP Barni Ducati 1199R
Toprak Razgatlioglu TUR Grillini Kawasaki ZX
Гостин- Гостин
Re: Avtomoto
На „Алберт Парк“ ќе се вози по старо: Одложен новиот систем на квалификации во Ф1

Новиот елиминациски систем на квалификации во Формула 1, сепак нема да биде подготвен за претстојната сезона. Како што изјави за „Индепендент“ првиот човек на Ф1, Берни Еклстон, софтверскиот дел од новиот систем е сè уште неподготвен, па најверојатно новиот формат на квалификации ќе биде одложен за петтата трка во претстојната сезона, трката за Големата Награда на Шпанија.
„Имаме некои проблеми со софтверот за покажување на времето, па најверојатно новиот систем на квалификации ќе започне во Шпанија (15. мај). Немаме доволно време да го подготвиме. Не ми се допаѓа тоа што ќе мора да го одложиме новиот формат, но тоа е тоа. Во Австралија сепак возачите ќе се квалификуваат по стариот систем“ – објасни Екслтон додавајќи дека би сакал да бидат воведени некои казни за најбавните возачи, како квалификациите би станале уште поинтересни.
http://ekipa.mk/na-albert-park-ke-se-vozi-po-staro-odlozhen-noviot-sistem-na-kvalifikatsii-vo-f1/

Новиот елиминациски систем на квалификации во Формула 1, сепак нема да биде подготвен за претстојната сезона. Како што изјави за „Индепендент“ првиот човек на Ф1, Берни Еклстон, софтверскиот дел од новиот систем е сè уште неподготвен, па најверојатно новиот формат на квалификации ќе биде одложен за петтата трка во претстојната сезона, трката за Големата Награда на Шпанија.
„Имаме некои проблеми со софтверот за покажување на времето, па најверојатно новиот систем на квалификации ќе започне во Шпанија (15. мај). Немаме доволно време да го подготвиме. Не ми се допаѓа тоа што ќе мора да го одложиме новиот формат, но тоа е тоа. Во Австралија сепак возачите ќе се квалификуваат по стариот систем“ – објасни Екслтон додавајќи дека би сакал да бидат воведени некои казни за најбавните возачи, како квалификациите би станале уште поинтересни.
http://ekipa.mk/na-albert-park-ke-se-vozi-po-staro-odlozhen-noviot-sistem-na-kvalifikatsii-vo-f1/
Гостин- Гостин
Re: Avtomoto
Toyota RAV4 и оваа сезона заминува во рели поход
Рајан Милен повторно ќе седне позади управувачот на рели иконата Toyota RAV4, а како и не би, кога минатата година со овој автомобил зема четири од пет победи во западниот дел на САД...
Поласкан од минатосезонскиот успех, RAV4 тргнува во рели поход преку целата Америка, од атланскиот рели куп па се до пациифичкиот куп во НАСА серијалот рели.

NASA како National Auto Sport Association, да нема забуни. Со целиот спектар на рели натпреварувања, тимот најверојатно ќе се натпреварува и во националното првенство. Милен и неговиот навигатор Фејт ќе се натпреваруваат во овогодинешниот модел RAV4 кој оваа сезона ќе има нови тркачки бои.
Рајан Милен повторно ќе седне позади управувачот на рели иконата Toyota RAV4, а како и не би, кога минатата година со овој автомобил зема четири од пет победи во западниот дел на САД...
Поласкан од минатосезонскиот успех, RAV4 тргнува во рели поход преку целата Америка, од атланскиот рели куп па се до пациифичкиот куп во НАСА серијалот рели.

NASA како National Auto Sport Association, да нема забуни. Со целиот спектар на рели натпреварувања, тимот најверојатно ќе се натпреварува и во националното првенство. Милен и неговиот навигатор Фејт ќе се натпреваруваат во овогодинешниот модел RAV4 кој оваа сезона ќе има нови тркачки бои.
Гостин- Гостин
Re: Avtomoto
Автомобилот ќе биде придвижуван од 2,5 литарски четирицилиндарски мотор кој развива 176 коњски сили и 233 Nm вртежен момент. Со оглед на полнокрвниот WRC каков што сме навикнати да гледаме ние Европјаните и не е нешто многу, но вистинскиот шок штотуку настанува: возилото се натпреварува во 2WD класа, што е барем малку иронично со оглед на тоа што се работи за кросовер. Но, ни тука не е крајот: моќниот мотор од 176 коњски сили ги придвижува предниот тркала во пар со шест-брзински автоматски менувач.

Гледајќи ги фотографиите, видливо е дека RAV4 има нешто во себе, кое го прави рели шампион, на крај краеви, минатогодинешните успеси го потврдуваат тоа, но тешко е дека RAV4 некогаш ќе го видиме во WRC. Во секој случај, би било добро Toyota повторно да се види во WRC.
http://koli.com.mk/novosti_vnatresna.aspx?id=7951

Гледајќи ги фотографиите, видливо е дека RAV4 има нешто во себе, кое го прави рели шампион, на крај краеви, минатогодинешните успеси го потврдуваат тоа, но тешко е дека RAV4 некогаш ќе го видиме во WRC. Во секој случај, би било добро Toyota повторно да се види во WRC.
http://koli.com.mk/novosti_vnatresna.aspx?id=7951
Гостин- Гостин
Re: Avtomoto
Светски познатиот производител на шампањ Verve Clicquot е избран за прв лајфстајл-партнер на Ferrari. Секој нов модел на италијанската марка и секоја тркачка победа ќе се прославува со овој шампањ.
Спортската марка на салонот во Женева објави дека Veuve Clicquot Ponsardin во иднина ќе биде прв лајфстајл-партнер на Ferrari. Реномираниот производител на автомобили од Маранело за првпат во својата историја остварува соработка од овој вид и не случајно го избира светски познатиот производител на шампањ. Партнерството меѓу обете марки започна уште пред три години, при што Veuve Clicquot ја снабдуваше италијанската марка со шампањ на сите трки во формула 1, на сите презентации на нови модели и манифестации од секаков вид. Со новиот „статус“ на прв партнер, присуството на францускиот производител на шампањ ќе биде уште повпечатливо на манифестациите на Ferrari. Договорот ќе трае во следните три години
Спортската марка на салонот во Женева објави дека Veuve Clicquot Ponsardin во иднина ќе биде прв лајфстајл-партнер на Ferrari. Реномираниот производител на автомобили од Маранело за првпат во својата историја остварува соработка од овој вид и не случајно го избира светски познатиот производител на шампањ. Партнерството меѓу обете марки започна уште пред три години, при што Veuve Clicquot ја снабдуваше италијанската марка со шампањ на сите трки во формула 1, на сите презентации на нови модели и манифестации од секаков вид. Со новиот „статус“ на прв партнер, присуството на францускиот производител на шампањ ќе биде уште повпечатливо на манифестациите на Ferrari. Договорот ќе трае во следните три години
Гостин- Гостин
Re: Avtomoto
Возачите побараа промени во Формула 1

Асоцијацијата на ГП возачи (ГПДА) преку официјално писмо побара Ф1 шефовите да го сменат управувањето на спортот оценувајќи го како „лошо структуирано“ и „застарено“.
Ова соопштение доаѓа по сè поголемото незадоволство и фрустрации од возачите, кое посебно беше видливо на Австралиското ГП поради новиот систем на квалификации, кој се покажа како фијаско.
По ова, Ф1 шампионот Луис Хамилтон изјави дека процесот на носење одлуки вклучува премногу луѓе, додека Себастијан Фетел од Ферари вели дека мислењето на возачите не се почитува и предупредувањата не беа слушнати. На зимското тестирање, Фернандо Алонсо изјави дека тажен од сегашната состојба во Ф1, жалејќи се на комплицираните правила и болидите кои не се забавни за возење.
Асоцијацијата на ГП возачи (ГПДА), официјалното тело кое ги претставува возачите, реши да придвижи иницијатива со отворено писмо во кое се прикажани нивните стравувања, но и нивните надежи за иднината.
„Ние, возачите, го сакаме спортот! Од нашето детство, сонувавме за возење на најбрзите болиди на најдобрите патеки, против најдобрите возачи. Бараме конкурентност и го сакаме Ф1 безусловно. Според нас, носењето одлуки во спортот стана застарено и лошо структуирано, не се гледа на најголемите проблеми на нашиот спортот и може да биде закана за идниот успех на спортот. Бараме од сопствениците и акционерите во Ф1 да го сменат управувањето на спортот. Иднината на Ф1 мора да биде поставена под главен план. Тој план мора да ги штити принципите и вредностите на Ф1. Мораме да обезбедиме Ф1 да стане спорт, натпреварување помеѓу најдобрите возачи и неверојатни машини“, се вели во соопштението потпишано од Џенсон Батон, Себастијан Фетел и Алекс Вурц за сите возачи членови на ГПДА.
Последна капка најверојатно беше квалификацискиот систем во Австралија, по кој имаше универзално одбивање од страна на возачите, тимовите и Берни Еклстоун.
Заедно со милионите гледачи пред ТВ екраните и 70.000 фанови на Алберт Парк, Еклстоун гледаше како повеќето најдобри возачи останаа во гаражата во последниот дел од квалификациите, откако претходно испаѓаа возачи кои воопшто не беа на патеката. Крајот на сесијата беше уште подраматична - последните три минути никој не беше на патеката.
http://www.idividi.com.mk/sport/motosport/1061746/index.html?referer=preporaka_naslov

Асоцијацијата на ГП возачи (ГПДА) преку официјално писмо побара Ф1 шефовите да го сменат управувањето на спортот оценувајќи го како „лошо структуирано“ и „застарено“.
Ова соопштение доаѓа по сè поголемото незадоволство и фрустрации од возачите, кое посебно беше видливо на Австралиското ГП поради новиот систем на квалификации, кој се покажа како фијаско.
По ова, Ф1 шампионот Луис Хамилтон изјави дека процесот на носење одлуки вклучува премногу луѓе, додека Себастијан Фетел од Ферари вели дека мислењето на возачите не се почитува и предупредувањата не беа слушнати. На зимското тестирање, Фернандо Алонсо изјави дека тажен од сегашната состојба во Ф1, жалејќи се на комплицираните правила и болидите кои не се забавни за возење.
Асоцијацијата на ГП возачи (ГПДА), официјалното тело кое ги претставува возачите, реши да придвижи иницијатива со отворено писмо во кое се прикажани нивните стравувања, но и нивните надежи за иднината.
„Ние, возачите, го сакаме спортот! Од нашето детство, сонувавме за возење на најбрзите болиди на најдобрите патеки, против најдобрите возачи. Бараме конкурентност и го сакаме Ф1 безусловно. Според нас, носењето одлуки во спортот стана застарено и лошо структуирано, не се гледа на најголемите проблеми на нашиот спортот и може да биде закана за идниот успех на спортот. Бараме од сопствениците и акционерите во Ф1 да го сменат управувањето на спортот. Иднината на Ф1 мора да биде поставена под главен план. Тој план мора да ги штити принципите и вредностите на Ф1. Мораме да обезбедиме Ф1 да стане спорт, натпреварување помеѓу најдобрите возачи и неверојатни машини“, се вели во соопштението потпишано од Џенсон Батон, Себастијан Фетел и Алекс Вурц за сите возачи членови на ГПДА.
Последна капка најверојатно беше квалификацискиот систем во Австралија, по кој имаше универзално одбивање од страна на возачите, тимовите и Берни Еклстоун.
Заедно со милионите гледачи пред ТВ екраните и 70.000 фанови на Алберт Парк, Еклстоун гледаше како повеќето најдобри возачи останаа во гаражата во последниот дел од квалификациите, откако претходно испаѓаа возачи кои воопшто не беа на патеката. Крајот на сесијата беше уште подраматична - последните три минути никој не беше на патеката.
http://www.idividi.com.mk/sport/motosport/1061746/index.html?referer=preporaka_naslov
Гостин- Гостин
Re: Avtomoto
премногу се автоматизирани болидите така што возачките рефлекси и способности се подфрлени на патеката од тие автоматски елементи вметнати во болидите.Се губи дражта на тркањето и борба за првото место затоа што електриката е пред воазчката решителност,знаење искуство и природна дарба да возачот се спои со болидот и биде едно.Јас сум за враќање на мануелен менувач,помалку електроника и некои правила да се иземат.
_________________
====================================================================
Они нас јуре као пизде, а ми бјежимо као соколове

Re: Avtomoto
Тешко реитер тоа, F1 еден е тест полигон за сите идни подобрување во реалниот автомобилски сектор, од таму почна ХДИ, Кеар системот, ЕСП........
_________________
Се има свој почеток и крај. Крајот зависи од тоа измеѓу.
defo- Број на мислења : 3303
Join date : 2015-01-13
Re: Avtomoto
Маркез со триумф во Арагон поблизу до титулата

Водечкиот во генералниот пласман, Марк Маркез ја оствари својата четврта победа сезонава, на шпанската патека Арагон. Фантастичен успех на возачот на Honda, кој се врати на чело на трката од петтата позиција. Пилотите на Yamaha, Хорхе Лоренцо и Валентино Роси го комплетираа подиумот.

Лоренцо го нападна агресивно освојувачот на пол позицијата Марк Маркез уште во вториот свиок, а Винлес од следниот. Роси успеа да ги претекне Крачлоу и Довициозо и се најде на четвртата позиција. Во третиот круг Маркез го загуби ритамот и му требаше некое време додека се врати „во нормала“ и се впушти во потрага по победа. Во тоа време Виналес поведе, а Роси го претекна Лоренцо и дојде до второто место. По ова и Маркез го мина Лоренцо и го загрози Роси, чија основна цел и во оваа трка беше да заврши повторно пред лидерот во генералниот пласман. Докторот притисна и го мина Виналес пред преостанатите 15 круга и најави дека ќе ја оствари целта. Но, тоа не го мислеше и Марк, кој во шампионски стил го мина Италијамецот, за да потоа ја забележи својата прва победа од месец јули, па наваму.
Хорхе го претекна Виналес на 12 кругови пред крајот и во последните минути почна да „го мачи“ и Роси. Битката помеѓу нив двајцата за второто место беше жестока. Победник од неа излезе Шпанецот, со што му врати на Докторот за грубото претекнување од претходниот круг. Виналес остана четврти. Кал Крачлоу ја заврши трката како петти, со што неговата цел да ја заврши сезоната во топ 10 е речиси остварена. Пред него се наоѓаше Дани Педроса од Honda, но Британецот успеа да го претекне и тие финишира со размена на местата. Исклучителен успех остварија возачите на Aprilia, односно Алваро Баутиста и Штефан Брадл завршија во првите 10.
Победата на Маркез дојде во вистинскиот момент, кога Роси почна да ја топи разликата помеѓу нив двајцата. Но, по Арагон таа изнесува 52 поени поени, а во однос на Лоренцо - 66.
Бред Биндер на четири трки пред крајот на сезоната стигна до светската титула во категоријата Moto3, откако заврши втор на Арагон. На возачот на KTM му требаше прво или второ место, за да си обезбеди титулата уште по оваа рунда, бидејки предноста му е 106 поени во однос на вториот во генералниот пласман Хорхе Наваро. Инаку, победник на трката беше токму Наваро, возач на Honda со време од 39:56.973 минути, со што од третото место пред овој викенд се искачи едно понапред и го надмина за четири поени Енеа Бастианини кој финишираше како трет. Наваро спречи светскиот шампион да ја постигне шестата победа сезонава, оставајки го на 0.030 секунди зад себе. Од следната сезона Бред ќе се натпреварува со новиот тим на KTM во Moto2, каде ќе биде партнер со Мигел Оливеира.
Сем Луис на Кalex беше најдобар во категоријата Moto2 постигнувајки време од 40:00.885 минути. Алекс Маркез, исто така на Kalex заостана зад победникот за +3.289, а трет беше Франко Морбидели (Kaleх) со заостанување од +3.321 секунди. Водечкиот во генералниот пласман Јоан Зарко беше осми, но ја задржа лидерската позиција со 292 бода, пред Алекс Ринс со 201 и Луис со 162 поени.
http://avtoplus.mk/Statija/Markez-so-triumf-vo-aragon-poblizu-do-titulata

Водечкиот во генералниот пласман, Марк Маркез ја оствари својата четврта победа сезонава, на шпанската патека Арагон. Фантастичен успех на возачот на Honda, кој се врати на чело на трката од петтата позиција. Пилотите на Yamaha, Хорхе Лоренцо и Валентино Роси го комплетираа подиумот.

Лоренцо го нападна агресивно освојувачот на пол позицијата Марк Маркез уште во вториот свиок, а Винлес од следниот. Роси успеа да ги претекне Крачлоу и Довициозо и се најде на четвртата позиција. Во третиот круг Маркез го загуби ритамот и му требаше некое време додека се врати „во нормала“ и се впушти во потрага по победа. Во тоа време Виналес поведе, а Роси го претекна Лоренцо и дојде до второто место. По ова и Маркез го мина Лоренцо и го загрози Роси, чија основна цел и во оваа трка беше да заврши повторно пред лидерот во генералниот пласман. Докторот притисна и го мина Виналес пред преостанатите 15 круга и најави дека ќе ја оствари целта. Но, тоа не го мислеше и Марк, кој во шампионски стил го мина Италијамецот, за да потоа ја забележи својата прва победа од месец јули, па наваму.
Хорхе го претекна Виналес на 12 кругови пред крајот и во последните минути почна да „го мачи“ и Роси. Битката помеѓу нив двајцата за второто место беше жестока. Победник од неа излезе Шпанецот, со што му врати на Докторот за грубото претекнување од претходниот круг. Виналес остана четврти. Кал Крачлоу ја заврши трката како петти, со што неговата цел да ја заврши сезоната во топ 10 е речиси остварена. Пред него се наоѓаше Дани Педроса од Honda, но Британецот успеа да го претекне и тие финишира со размена на местата. Исклучителен успех остварија возачите на Aprilia, односно Алваро Баутиста и Штефан Брадл завршија во првите 10.
Победата на Маркез дојде во вистинскиот момент, кога Роси почна да ја топи разликата помеѓу нив двајцата. Но, по Арагон таа изнесува 52 поени поени, а во однос на Лоренцо - 66.
Бред Биндер на четири трки пред крајот на сезоната стигна до светската титула во категоријата Moto3, откако заврши втор на Арагон. На возачот на KTM му требаше прво или второ место, за да си обезбеди титулата уште по оваа рунда, бидејки предноста му е 106 поени во однос на вториот во генералниот пласман Хорхе Наваро. Инаку, победник на трката беше токму Наваро, возач на Honda со време од 39:56.973 минути, со што од третото место пред овој викенд се искачи едно понапред и го надмина за четири поени Енеа Бастианини кој финишираше како трет. Наваро спречи светскиот шампион да ја постигне шестата победа сезонава, оставајки го на 0.030 секунди зад себе. Од следната сезона Бред ќе се натпреварува со новиот тим на KTM во Moto2, каде ќе биде партнер со Мигел Оливеира.
Сем Луис на Кalex беше најдобар во категоријата Moto2 постигнувајки време од 40:00.885 минути. Алекс Маркез, исто така на Kalex заостана зад победникот за +3.289, а трет беше Франко Морбидели (Kaleх) со заостанување од +3.321 секунди. Водечкиот во генералниот пласман Јоан Зарко беше осми, но ја задржа лидерската позиција со 292 бода, пред Алекс Ринс со 201 и Луис со 162 поени.
http://avtoplus.mk/Statija/Markez-so-triumf-vo-aragon-poblizu-do-titulata
Гостин- Гостин
Re: Avtomoto
Маркез испадна -победа на Карчлоу

Возачот на Хонда ја искористи грешката на новиот шампион Марк Маркез, кој излета од патеката во деветтиот круг од трката, за втората победа во кариерата.
Зад Карчлоу заврши Валентино Роси на Јамаха кој трката ја стартуваше од 15-тата позиција, што е одличен пласман за возачот на Јамаха.
Последното место на подиумот го потполни Маверик Вињалес на Сузуки.

Возачот на Хонда ја искористи грешката на новиот шампион Марк Маркез, кој излета од патеката во деветтиот круг од трката, за втората победа во кариерата.
Зад Карчлоу заврши Валентино Роси на Јамаха кој трката ја стартуваше од 15-тата позиција, што е одличен пласман за возачот на Јамаха.
Последното место на подиумот го потполни Маверик Вињалес на Сузуки.
Гостин- Гостин
Re: Avtomoto

Peugeot 3008 DKR ги носи тркачките бои за Dakar!
Францускиот производител победи на минатогодинешниот Dakar, па притисокот да се повтори победата оваа година е огромен – а за тоа е задолжен новиот 3008 DKR!Peugeot е подготвен да се впушти во борба со предизвиците кои ќе ги фрли Dakar релито – а нивното оружје оваа година е 3008 DKR кој го заменува успешниот 2008 DKR. Развојот на новиот теренски тркач е скоро готов, па време е да го видиме 3008 DRK во своите „воени бои“ со боите на партнерите од Red Bull, Sparco, BFGoodrich и Тотал.
Погонот на 3008 DKR е кон задните тркала (а тоа помага да се намали тежината), додека силата доаѓа од 3-литарски твин-турбо V6 турбодизел. Зад управувачот ќе се најдат цела низа на легенди – Stephane Peterhansel, Carlos Sainz, несопирливиот Sebastien Loeb и Cyril Despres. Луѓето од Peugeot Sport сакаат да го освојат својот шестти Dakar трофеј во Јануари – а со ваква „постава“ на возачи и ваков автомобил, тоа изгледа сосем остварливо. Ќе видиме што ќе понудат Парагвај, Боливија и Аргентина!
_________________
Се има свој почеток и крај. Крајот зависи од тоа измеѓу.
defo- Број на мислења : 3303
Join date : 2015-01-13
Re: Avtomoto
ej be na se budali. dakar ne e ni u paragvaj i bolivija a uste pomalku vo argentina..,
delta- Број на мислења : 596
Join date : 2016-11-30
Re: Avtomoto
_________________
Се има свој почеток и крај. Крајот зависи од тоа измеѓу.
defo- Број на мислења : 3303
Join date : 2015-01-13
Re: Avtomoto
a be gleas se zaezam.dakar eglaven grad na senegal./'
delta- Број на мислења : 596
Join date : 2016-11-30
Страна 3 of 4 • 1, 2, 3, 4
Страна 3 of 4
Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот
|
|