Автомобилизам
+7
TRAJCHE
Delta
IVA
Luxor
defo
reiter
chargerburnout
11 posters
Страна 2 of 3
Страна 2 of 3 • 1, 2, 3
Re: Автомобилизам
ne e toa za nas stecajcite. Podobro velosiped, em ne trosi em sekade mozes da parkiras.
![Twisted Evil](https://2img.net/i/fa/i/smiles/icon_twisted.gif)
Гостин- Гостин
Re: Автомобилизам
Јас како опседнат алфист, и фан на алфа, морав да ја споделам оваа информација, наследникот на моделот alfa romeo 159
![Автомобилизам - Page 2 Alfa-giulia-05](https://2img.net/h/www.carclub.mk/wp-content/uploads/2016/03/alfa-giulia-05.jpg)
![Автомобилизам - Page 2 Alfa-giulia-02](https://2img.net/h/www.carclub.mk/wp-content/uploads/2016/03/alfa-giulia-02.jpg)
се очекува во понуда да има неколку дизел и неколку бензински мотори....
бензинци
-2.9 2891цц, 510 кс
-2.0 280кс
-2.0 200кс
дизели
-3.0 340кс
-2.2 210кс, 189кс, 150кс
Април 2016 се очекува да се најде по салоните ширум Европа , а од јуни и во USA
![Автомобилизам - Page 2 Alfa-giulia-05](https://2img.net/h/www.carclub.mk/wp-content/uploads/2016/03/alfa-giulia-05.jpg)
![Автомобилизам - Page 2 Alfa-giulia-02](https://2img.net/h/www.carclub.mk/wp-content/uploads/2016/03/alfa-giulia-02.jpg)
се очекува во понуда да има неколку дизел и неколку бензински мотори....
бензинци
-2.9 2891цц, 510 кс
-2.0 280кс
-2.0 200кс
дизели
-3.0 340кс
-2.2 210кс, 189кс, 150кс
Април 2016 се очекува да се најде по салоните ширум Европа , а од јуни и во USA
_________________
Jас не познавам друг народ кој повеќе страдал од предавствата на своите синови - изроди како македонскиот
defo- Број на мислења : 3554
Join date : 2015-01-13
Re: Автомобилизам
Цените ќе е над 28.000 евра, нарачките почнуваат од април, низ Европа.
_________________
Jас не познавам друг народ кој повеќе страдал од предавствата на своите синови - изроди како македонскиот
defo- Број на мислења : 3554
Join date : 2015-01-13
Re: Автомобилизам
Започна производството на Alfa Romeo Giulia
Објавено на 22 април 2016 година
![Автомобилизам - Page 2 Alfa%20Romeo%20Giulia%200](https://2img.net/h/www.avtomagazin.com.mk/content/images/2016/04%20april/Alfa%20Romeo%20Giulia%200.jpg)
Неизвесноста заврши - купувачите на Alfa Romeo Giulia веќе нема да се прашуваат вреди ли чекањето иако однапред го знаеја одговорот, кој тие наскоро ќе можат да го верификуваат кај дилерите на марката кои пак подготвени ги чекаат и нив и првите возила кои започнаа да се симнуваат од производствените ленти на фабриката Касино во Торино. Иницијално новата Giulia ќе биде понудена со 2,2 литарски дизели со 150 и 180 KS и дволитарски бензински мотор со 200 коњски сили, а за купувачите во САД со неговата 280-коњска изведба. Giulia со овој мотор во Европа ќе пристигне до крајот на годинава, заедно со дизелот засилен на 210 коњи. На почеток шестстепениот мануелен менувач ќе биде во малцинство бидејќи понудата во поголем обем ќе биде комплетирана со осумстепена автоматика. Цените сé уште се непознати, но се очекуваат да стартуваат од 30 илјади евра.
http://www.avtomagazin.com.mk/zapocna-proizvodstvoto-na-alfa-romeo-giulia.nspx
Објавено на 22 април 2016 година
![Автомобилизам - Page 2 Alfa%20Romeo%20Giulia%200](https://2img.net/h/www.avtomagazin.com.mk/content/images/2016/04%20april/Alfa%20Romeo%20Giulia%200.jpg)
Неизвесноста заврши - купувачите на Alfa Romeo Giulia веќе нема да се прашуваат вреди ли чекањето иако однапред го знаеја одговорот, кој тие наскоро ќе можат да го верификуваат кај дилерите на марката кои пак подготвени ги чекаат и нив и првите возила кои започнаа да се симнуваат од производствените ленти на фабриката Касино во Торино. Иницијално новата Giulia ќе биде понудена со 2,2 литарски дизели со 150 и 180 KS и дволитарски бензински мотор со 200 коњски сили, а за купувачите во САД со неговата 280-коњска изведба. Giulia со овој мотор во Европа ќе пристигне до крајот на годинава, заедно со дизелот засилен на 210 коњи. На почеток шестстепениот мануелен менувач ќе биде во малцинство бидејќи понудата во поголем обем ќе биде комплетирана со осумстепена автоматика. Цените сé уште се непознати, но се очекуваат да стартуваат од 30 илјади евра.
http://www.avtomagazin.com.mk/zapocna-proizvodstvoto-na-alfa-romeo-giulia.nspx
Гостин- Гостин
Re: Автомобилизам
„NISSAN“ револуција: Нов бензински мотор што може да значи крај за дизелите
![Автомобилизам - Page 2 Nissan-gtr-engine-640x360](https://2img.net/h/enauka.mk/wp-content/uploads/2016/08/nissan-gtr-engine-640x360.jpg)
Јапонскиот производител на автомобили „Nissan Motor Co“ разви нов тип на бензински мотор за кој тврдат дека наскоро дизел моторите ќе бидат вишок.
Новиот мотор користи технологија на варијабилна компресија, нешто што се сметаше за „светиот грал“ во дизајнот на мотори. Оваа технологија треба да им овозможи на клиповите да го менуваат крајниот од во цилиндрите и тоа динамички. Значи доколку имаме потреба од спортски перформанси моторот ќе влезе во режим на компресион сооднос 8:1 а доколку сакаме економија тогаш ќе се префли во режим на компресион сооднос 14:1
Како што можете да забележите на сликата подоле целата технологија се базира на еден зглобен преносен механизам кој кога ќе го промени аголот предизвикува промена во компресиониот однос.
![Автомобилизам - Page 2 Nisancrtez](https://2img.net/h/enauka.mk/wp-content/uploads/2016/08/nisancrtez.jpg)
„Оваа технологија му дава на новиот мотор перформанси на бензинец со турбо полнач, но и сила и економија на денешните дизел и хибридни мотори. Тоа е ниво на перформанси и ефикасност кои бензинците со години безуспешно се обидуваа да го достигнат“, се вели во соопштението.
Според Нисан овие мотори не се производствен проблем и ќе бидат поевтини од денешните дизел-турбо мотори.
Нисан својата нова технологија ја исфрла во прв план во вистински момент, што очигледно не е случајно, откако големиот скандал Дизелгејт на Фолксваген им нанесе огромна штета на дизел моторите.
Новиот мотор познат уште како VC-T ќе биде за прв пат промовиран за месец дена на Парискиот автомобилски саем а се очекува да го видиме догодина вграден во новиот „Nissan Infiniti“.
„ДИЗЕЛ МОТОРИТЕ СЕ ЖЕШКА ТЕМА ВО ЦЕЛИОТ СВЕТ. ВЕРУВАМЕ ДЕКА НАШИОТ НОВ МОТОР ЌЕ БИДЕ УЛТИМАТИВНИОТ БЕНЗИНЕЦ И НЕШТО ШТО СО ВРЕМЕ ЌЕ ГИ ЗАМЕНИ ДИЗЕЛ МОТОРИТЕ ОД ДЕНЕШНИНАТА“,
изјави шефот на тимот за развој на марката „Nissan Infiniti“, Киничи Танума.
![Автомобилизам - Page 2 Nissan-gtr-engine-640x360](https://2img.net/h/enauka.mk/wp-content/uploads/2016/08/nissan-gtr-engine-640x360.jpg)
Јапонскиот производител на автомобили „Nissan Motor Co“ разви нов тип на бензински мотор за кој тврдат дека наскоро дизел моторите ќе бидат вишок.
Новиот мотор користи технологија на варијабилна компресија, нешто што се сметаше за „светиот грал“ во дизајнот на мотори. Оваа технологија треба да им овозможи на клиповите да го менуваат крајниот од во цилиндрите и тоа динамички. Значи доколку имаме потреба од спортски перформанси моторот ќе влезе во режим на компресион сооднос 8:1 а доколку сакаме економија тогаш ќе се префли во режим на компресион сооднос 14:1
Како што можете да забележите на сликата подоле целата технологија се базира на еден зглобен преносен механизам кој кога ќе го промени аголот предизвикува промена во компресиониот однос.
![Автомобилизам - Page 2 Nisancrtez](https://2img.net/h/enauka.mk/wp-content/uploads/2016/08/nisancrtez.jpg)
„Оваа технологија му дава на новиот мотор перформанси на бензинец со турбо полнач, но и сила и економија на денешните дизел и хибридни мотори. Тоа е ниво на перформанси и ефикасност кои бензинците со години безуспешно се обидуваа да го достигнат“, се вели во соопштението.
Според Нисан овие мотори не се производствен проблем и ќе бидат поевтини од денешните дизел-турбо мотори.
Нисан својата нова технологија ја исфрла во прв план во вистински момент, што очигледно не е случајно, откако големиот скандал Дизелгејт на Фолксваген им нанесе огромна штета на дизел моторите.
Новиот мотор познат уште како VC-T ќе биде за прв пат промовиран за месец дена на Парискиот автомобилски саем а се очекува да го видиме догодина вграден во новиот „Nissan Infiniti“.
„ДИЗЕЛ МОТОРИТЕ СЕ ЖЕШКА ТЕМА ВО ЦЕЛИОТ СВЕТ. ВЕРУВАМЕ ДЕКА НАШИОТ НОВ МОТОР ЌЕ БИДЕ УЛТИМАТИВНИОТ БЕНЗИНЕЦ И НЕШТО ШТО СО ВРЕМЕ ЌЕ ГИ ЗАМЕНИ ДИЗЕЛ МОТОРИТЕ ОД ДЕНЕШНИНАТА“,
изјави шефот на тимот за развој на марката „Nissan Infiniti“, Киничи Танума.
Гостин- Гостин
Re: Автомобилизам
Генерално Тео, крајот на дизелите е тука....најчесто сега се оди на hybrid..бензин плус струја...или чиста струја...Лично сум возел Auris 1.8 хибрит и верувал или не Скопје-Солун покажа не повеќе од 4л потрошња со мањачко возење. што е далеко под било кој дизел од таа класа.
_________________
Jас не познавам друг народ кој повеќе страдал од предавствата на своите синови - изроди како македонскиот
defo- Број на мислења : 3554
Join date : 2015-01-13
Re: Автомобилизам
Za zhal nemam lichno iskustvo so hibridnite vozila. No site svedochenja na lugjeto shto imaat takvo iskustvo velat deka idninata e vo hibridite. Sepak rezultatite na Tesla motors se fascinantni i verojatno avtomobilite na struja se idninata.
https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=tesla+motors
https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=tesla+motors
Гостин- Гостин
Re: Автомобилизам
еве нешто ветувачко од хрватите...електро погон спроти најновиот ферари LaFerrari
_________________
====================================================================
Они нас јуре као пизде, а ми бјежимо као соколове
![Very Happy](https://2img.net/i/fa/i/smiles/icon_biggrin.png)
Re: Автомобилизам
Електроавтомобилите се претвораат во вистински фактор на пазарот
![Автомобилизам - Page 2 Tesla](https://2img.net/h/standard.mk/file/2016/02/tesla.jpg)
Некогаш вестите за електрични и беспилотни возила звучеа како оние работи кои вечно ќе останат како идни планови. Сега тие се секојдневие, а електричните автомобили сé повеќе влегуваат на пазарот и се полесно стигнуваат до крајниот корисник. Цените сé уште се релативно високи и покрај желбата на Елон Маск и „Тесла“ да обезбедат буџетски модели. Сепак, бројот на електроколите расте опасно од под 6 илјади во 2009 година до 1,2 милиони оваа година, на тој начин е веќе реален фактор на пазарот.
„Веќе сите обрнуваат внимание на индустријата“, вели за Financial Times Мајкл Воичечовски, нафтен аналитичар во консултантската агенција Wood Mackenzie. „Целата идеја има потенцијал да тргне. Прашањето гласи: како ќе реагира нафтената индустрија на плановите автомобилите барем делумно да се сврти грб на горивата? Викас Дуиведи, енергетски стратег во „Macquarie Group“, смета дека нафтените компании се исплашени. „Електричните автомобили се огромен непријател и во моментот веќе сметам дека индустријата е загрижена и ова е еден од мотивите за ИПО на саудиската Aramco (најголемата нафтена компанија во светот)“.
Имаме два основни вида автомобили кои користат електрична енергија: во едниот случај тоа се автомобили кои се напојуваат целосно од батерија, како оние на Tesla и Nissan Leaf. Другиот вид се хибриди како Mitsubishi Outlander кој има традиционален мотор, како и батерија која може да се полни за разлика од онаа на постари хибридни модели. Годишна продажба и на двата вида се зголемува побрзо од очекуваното – во 2011 година се продадени вкупно 48 илјади автомобили за годината, а во 2015 година – над 550 илјади. Предност имаат автомобилите на погон целосно од батерија што се помогнати и од политиките на многу влади кои сакаат да се справат со климатските промени. Во оваа година вкупниот број на продадените електрични автомобили треба да достигне 850 илјади, покажуваат податоците на EV-Volumes.
Најоптимистичките очекувања се до 2040 година една четвртина од возилата во светот да бидеат електроавтомобили.
Без разлика дали името Елон Маск буди возхит или негодување, првиот човек на „Тесла“ стана лицето на индустријата. Кога на крајот на март оваа година „Тесла“ го најави својот подостапен Model 3, за недела добија околу 400 илјади барања за автомобилот, кој ќе се појави на пазарот во 2017 година. Огромните загуби на „Тесла“ во висина на над 800 милиони долари за минатата година, предизвикуваат прашања до кога „Тесла“ ќе се задржи на пазарот. Додека другите производители на автомобили кои произведуваат електрични или ги најавиле плановите за тоа, сé уште произведуваат и традиционални автомобили на гориво, со кои може да ги покријат евентуалните загуби, таквата можност кај „Тесла“ нема. И онака „Тесла“ и Муск се прифаќаат од пошироката јавност како синоним на пазарот и иновации, на кои тој е изграден.
Главниот економист на IEA Ласло Варо вели: „Електричните автомобили се таму каде што сончевата енергија беше пред десет години – барем дотаму достигнува влијанието врз пазарот. Денес соларната енергија е многомилиарден бизнис, кој има огромна тежина. „Вежбата на соларната енергија доведе до драматичен пад на цената на фотонапонски панели, проследено со подобрувања во нивната ефикасност. Од таква потреба има и електромобилската индустрија – цената на електричните автомобили во голема мерка зависи од батериите кои ги напојуваат. Многу влади имаат субвенционирани програми преку кои ја намалуваат разликата помеѓу цените, но наскоро тие ќе бидат ограничени или ќе отпаднат целосно. Токму тогаш ќе се види колку е ефективен бизнисот со електрични автомобили на еден целосно слободен пазар.
http://standard.mk/elektroavtomobilite-se-pretvoraat-vo-vistinski-faktor-na-pazarot/
![Автомобилизам - Page 2 Tesla](https://2img.net/h/standard.mk/file/2016/02/tesla.jpg)
Некогаш вестите за електрични и беспилотни возила звучеа како оние работи кои вечно ќе останат како идни планови. Сега тие се секојдневие, а електричните автомобили сé повеќе влегуваат на пазарот и се полесно стигнуваат до крајниот корисник. Цените сé уште се релативно високи и покрај желбата на Елон Маск и „Тесла“ да обезбедат буџетски модели. Сепак, бројот на електроколите расте опасно од под 6 илјади во 2009 година до 1,2 милиони оваа година, на тој начин е веќе реален фактор на пазарот.
„Веќе сите обрнуваат внимание на индустријата“, вели за Financial Times Мајкл Воичечовски, нафтен аналитичар во консултантската агенција Wood Mackenzie. „Целата идеја има потенцијал да тргне. Прашањето гласи: како ќе реагира нафтената индустрија на плановите автомобилите барем делумно да се сврти грб на горивата? Викас Дуиведи, енергетски стратег во „Macquarie Group“, смета дека нафтените компании се исплашени. „Електричните автомобили се огромен непријател и во моментот веќе сметам дека индустријата е загрижена и ова е еден од мотивите за ИПО на саудиската Aramco (најголемата нафтена компанија во светот)“.
Имаме два основни вида автомобили кои користат електрична енергија: во едниот случај тоа се автомобили кои се напојуваат целосно од батерија, како оние на Tesla и Nissan Leaf. Другиот вид се хибриди како Mitsubishi Outlander кој има традиционален мотор, како и батерија која може да се полни за разлика од онаа на постари хибридни модели. Годишна продажба и на двата вида се зголемува побрзо од очекуваното – во 2011 година се продадени вкупно 48 илјади автомобили за годината, а во 2015 година – над 550 илјади. Предност имаат автомобилите на погон целосно од батерија што се помогнати и од политиките на многу влади кои сакаат да се справат со климатските промени. Во оваа година вкупниот број на продадените електрични автомобили треба да достигне 850 илјади, покажуваат податоците на EV-Volumes.
Најоптимистичките очекувања се до 2040 година една четвртина од возилата во светот да бидеат електроавтомобили.
Без разлика дали името Елон Маск буди возхит или негодување, првиот човек на „Тесла“ стана лицето на индустријата. Кога на крајот на март оваа година „Тесла“ го најави својот подостапен Model 3, за недела добија околу 400 илјади барања за автомобилот, кој ќе се појави на пазарот во 2017 година. Огромните загуби на „Тесла“ во висина на над 800 милиони долари за минатата година, предизвикуваат прашања до кога „Тесла“ ќе се задржи на пазарот. Додека другите производители на автомобили кои произведуваат електрични или ги најавиле плановите за тоа, сé уште произведуваат и традиционални автомобили на гориво, со кои може да ги покријат евентуалните загуби, таквата можност кај „Тесла“ нема. И онака „Тесла“ и Муск се прифаќаат од пошироката јавност како синоним на пазарот и иновации, на кои тој е изграден.
Главниот економист на IEA Ласло Варо вели: „Електричните автомобили се таму каде што сончевата енергија беше пред десет години – барем дотаму достигнува влијанието врз пазарот. Денес соларната енергија е многомилиарден бизнис, кој има огромна тежина. „Вежбата на соларната енергија доведе до драматичен пад на цената на фотонапонски панели, проследено со подобрувања во нивната ефикасност. Од таква потреба има и електромобилската индустрија – цената на електричните автомобили во голема мерка зависи од батериите кои ги напојуваат. Многу влади имаат субвенционирани програми преку кои ја намалуваат разликата помеѓу цените, но наскоро тие ќе бидат ограничени или ќе отпаднат целосно. Токму тогаш ќе се види колку е ефективен бизнисот со електрични автомобили на еден целосно слободен пазар.
http://standard.mk/elektroavtomobilite-se-pretvoraat-vo-vistinski-faktor-na-pazarot/
Гостин- Гостин
Re: Автомобилизам
Нешто ми е тешко да поверувам дека електричните автомобили се иднината. Има тука и други сметки а не само ефикасноста и достапноста на возилата како и заштитата на околината.
Гостин- Гостин
Re: Автомобилизам
nikos напиша:Нешто ми е тешко да поверувам дека електричните автомобили се иднината. Има тука и други сметки а не само ефикасноста и достапноста на возилата како и заштитата на околината.
Да, има, затоа е и „успорен“развојот. Иначе Пежо и фиат први електрични во сериско имаа 96, па прекинаа кон 2000.
defo- Број на мислења : 3554
Join date : 2015-01-13
Re: Автомобилизам
Сепак ентузијасти кои продолжуваат секогаш има.
Луксузен хибрид од Полска
06.09.2016 | 09:54
http://vistina.mk/wp-content/uploads/2016/09/fds.png
Дизајнот на автомобилот е дело на варшавскиот центар, Kadler и е инспириран од … сирените. Ова го објаснува Трелјефот на страничните панели кај предниот дел, кој според креаторите потсетува на рибини крлушки. Уште по невообичаено изгледа внатрешноста, во која недостасува седиште за совозачот. На негово место се наоѓаат движечки монитори што ја прават Varsovia раскошна канцеларија на тркала. Седиштата се дизајнирани и изработени така што патниците да не почувствуваат замор со часови. Освен што се опремени со вентилација и масажа, тие се управувани од посебна програма која ги прилагодува согласно тежината и големината на телото.
Varsovia е доследен хибрид. Моторот со внатрешно согорување, чиј провајдер не се објавува, ги полни батериите кои ги напојуваат погонските електромотори. Акумулаторите може да се полнат како од домашната мрежа, така и од специјални полначи.
http://vistina.mk/?p=402775
Гостин- Гостин
Re: Автомобилизам
Mercedes планира барем шест нови електрични автомобили
![Автомобилизам - Page 2 Merc-1](https://2img.net/h/standard.mk/file/2016/09/merc-1.jpg)
Mercedes-Benz веќе планира да објави нов модел електричен автомобил пред крајот на годината, но тој од далеку нема да биде единствениот во плановите на гигантот. Предметниот модел треба да биде EV автомобил со поголем опсег и се очекува да биде прикажан на Paris Motor Show во октомври. Покрај тоа, компанијата веќе работи на „барем“ шест нови е-возила, а не е исклучено бројката да се зголеми до девет, тврди Ројтерс, повикувајќи се на свои извори.
Целта на Mercedes-Benz е да го стигне пионерот во областа Tesla, како и да стекнат предност пред своите сонародници и конкуренти од Audi и Volkswagen. Меѓу планираните модели има барем два седани и два џипа. Засега гигантот не се ангажира со конкретни рокови, но се очекува првиот нов електричен модел да излезе на пазарот во 2018 година.
Во меѓувреме ќе видиме и нов џип на Mercedes, кој ќе биде хибриден и ќе се полни со водородно гориво.
http://standard.mk/mercedes-planira-barem-shest-novi-elektrichni-avtomobili/
![Автомобилизам - Page 2 Merc-1](https://2img.net/h/standard.mk/file/2016/09/merc-1.jpg)
Mercedes-Benz веќе планира да објави нов модел електричен автомобил пред крајот на годината, но тој од далеку нема да биде единствениот во плановите на гигантот. Предметниот модел треба да биде EV автомобил со поголем опсег и се очекува да биде прикажан на Paris Motor Show во октомври. Покрај тоа, компанијата веќе работи на „барем“ шест нови е-возила, а не е исклучено бројката да се зголеми до девет, тврди Ројтерс, повикувајќи се на свои извори.
Целта на Mercedes-Benz е да го стигне пионерот во областа Tesla, како и да стекнат предност пред своите сонародници и конкуренти од Audi и Volkswagen. Меѓу планираните модели има барем два седани и два џипа. Засега гигантот не се ангажира со конкретни рокови, но се очекува првиот нов електричен модел да излезе на пазарот во 2018 година.
Во меѓувреме ќе видиме и нов џип на Mercedes, кој ќе биде хибриден и ќе се полни со водородно гориво.
http://standard.mk/mercedes-planira-barem-shest-novi-elektrichni-avtomobili/
Гостин- Гостин
Re: Автомобилизам
Нема да се даде Мерцедес лесно во борбава со алтернативни горива, очекувано.....
_________________
Jас не познавам друг народ кој повеќе страдал од предавствата на своите синови - изроди како македонскиот
defo- Број на мислења : 3554
Join date : 2015-01-13
Re: Автомобилизам
na voda ako smislat koli kaj nas i vodata ke poskape be ke nema so da p[ieme
Гостин- Гостин
Re: Автомобилизам
Првиот турски трансформер
За „чудото да стане стварност“ биле потребни 12 инженери, кои непрекинато работеле 8 месеци
http://plusinfo.mk/vest/86859/prviot-turski-transformer
За „чудото да стане стварност“ биле потребни 12 инженери, кои непрекинато работеле 8 месеци
http://plusinfo.mk/vest/86859/prviot-turski-transformer
Гостин- Гостин
Re: Автомобилизам
Elektrichen skuter, mozhebi toa kje bide voziloto na idninata...
![Автомобилизам - Page 2 Lit_Motors-C1-696x392](https://2img.net/h/automedia.mk/wp-content/uploads/Lit_Motors-C1-696x392.jpg)
Apple во преговори со производител на електрични скутери
![Автомобилизам - Page 2 Lit_Motors-C1-696x392](https://2img.net/h/automedia.mk/wp-content/uploads/Lit_Motors-C1-696x392.jpg)
Apple во преговори со производител на електрични скутери
Гостин- Гостин
Re: Автомобилизам
ko so trgna;lo ni pes nema kade da odite ne pa so elektricni koli i motori../';
Гостин- Гостин
Re: Автомобилизам
Zosto kupuvacite ne sakaat elektricni spoirtski avtomobili??? Audi ja zapre prodazbata...
НЕЗАИНТЕРЕСИРАНИ КУПУВАЧИ: Крај за електричниот Audi R8
По само една година Audi го заврши производството на моделот R8 e-tron
Обидот на Audi на пазарот да понуди спортски модел на струја неславно заврши.
Купувачите воопшто не беа заинтересирани за овој автомобил, што сведочи фактот дека за една година колку што се нуди на пазарот се продадени нешто помалку од 100 единици на Audi R8 e-tron.
R8 e-tron добива погон од два електромотори, со вкупна комбинирана сила од 462кс и максимален вртежен момент од 920Nm.
Силата се пренесува на задните тркала, од место до 100км/ч забрзува за 3,9 секунди, додека максималната брзина е ограничена на 250км/ч.
Благодарение на батериите од 92 kWh, во вообичаени услови на експлоатација овој автомобил има автономија од 250 километри.
Извор: ВисокиОктани
Гостин- Гостин
Re: Автомобилизам
Неверојатно, троши само 0,9 литри на 100 километри.
Volkswagen XL1 dizelski plug-in-hybrid - automobil s potrošnjom od samo 0,9 l/100km
Pri tom je i potrošnja od samo 0,9 l/100km koja je do sada bila samo vizija – sada je postala stvarnost. Zahvaljujući njegovom plug-in hibridnom sustavu ovaj model s dva sjedala može s potpuno električnim pogonom, a time i bez emisija, prijeći 50 km. Mala težina od samo 795 kg, savršena aerodinamika i nisko težište (visina 1153 mm) preduvijeti su za relativno skromnu konjicu koja pokreće ovaj super štedljivi automobil. Plug-in hibridni sustav, se sastoji od dvocilindarskog TDI motora (48 KS), elektromotora (20 kW), 7-stupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom (DSG) i litij-ionskog akumulatora.
Volkswagen XL1 razvija najveću brzinu od čak 160 km/h, a ubrzava s mjesta do 100 km/h za samo 12,7 sekundi. Činjenica je da je potrošnja od 0,9 l/100 km do sada neostvaren vrhunski rezultat, s kojim marka Volkswagen iznova definira ono što je tehnički izvedivo na području proizvodnje automobila. XL1 dugačak je 3888 mm, širok 1665 i visok samo 1153 mm. Riječ je o ekstremnim dimenzijama u odnosu na uobičajena mjerila za osobna vozila. Za usporedbu: aktualni Polo ima sličnu dužinu (3970 mm) i širinu (1682 mm), ali znatno veću visinu (1462 mm). Čak i čistokrvni sportski automobil poput aktualnog Porsche Boxstera ima 129 mm više kada je visina u pitanju (1282 mm).
http://zelenipartner.eu/art/volkswagen-xl1-dizelski-plug-in-hybrid-automobil-s-potroshnjom-od-samo-09-l
Гостин- Гостин
Re: Автомобилизам
Jaguar пушта нов електричен Daimler
Откако го претстави во Лос Анџелес прототипот на иден електрични кросовер I-Pace, сега Jaguar откри детали и за вториот модел на струја во својата палета - седан, кој ќе го наследи сегашниот XJ.
![Автомобилизам - Page 2 967286e2-9f55-4815-bafb-987954644954](https://2img.net/h/avtoplus.mk/Attachments/967286e2-9f55-4815-bafb-987954644954.jpg)
Многу е веројатно дека новите електрични модели на Jaguar да се полуксузни и за оваа цел Британците да ја заживеат подзаборавената марка Daimler. Иако, името природно асоцира на германската корпорација која произведува Mercedes, Jaguar е сопственик на трговската марка од 1960 година, кога ја купува Daimler Motor Company. Практично Daimler за Jaguar ќе е она што е сега Maybach за Mercedes - поделба што ќе создава полуксузни и поскапи модели.
За последен пат Jaguar го користеше името Daimler во 2007 година, кога предложи модел базиран на Jaguar XJ. Единствениот пазар, каде Jaguar нема право да продава автомобили од марката Daimler, е САД, односно Британците загубија право на оваа територијата во 2009 година.
http://avtoplus.mk/Statija/Jaguar-pushta-nov-elektrichen-Daimler
Откако го претстави во Лос Анџелес прототипот на иден електрични кросовер I-Pace, сега Jaguar откри детали и за вториот модел на струја во својата палета - седан, кој ќе го наследи сегашниот XJ.
![Автомобилизам - Page 2 967286e2-9f55-4815-bafb-987954644954](https://2img.net/h/avtoplus.mk/Attachments/967286e2-9f55-4815-bafb-987954644954.jpg)
Многу е веројатно дека новите електрични модели на Jaguar да се полуксузни и за оваа цел Британците да ја заживеат подзаборавената марка Daimler. Иако, името природно асоцира на германската корпорација која произведува Mercedes, Jaguar е сопственик на трговската марка од 1960 година, кога ја купува Daimler Motor Company. Практично Daimler за Jaguar ќе е она што е сега Maybach за Mercedes - поделба што ќе создава полуксузни и поскапи модели.
За последен пат Jaguar го користеше името Daimler во 2007 година, кога предложи модел базиран на Jaguar XJ. Единствениот пазар, каде Jaguar нема право да продава автомобили од марката Daimler, е САД, односно Британците загубија право на оваа територијата во 2009 година.
http://avtoplus.mk/Statija/Jaguar-pushta-nov-elektrichen-Daimler
Luxor- Број на мислења : 6613
Join date : 2016-10-02
Re: Автомобилизам
site za izbori ti za koli zboris bravo be
IVA- Број на мислења : 368
Join date : 2016-01-29
Re: Автомобилизам
so izbori kola da ne ti dadat,.,ke skapes u gradski.///.koce ke ta vozi nu kinesi uste sto godini./
Delta- Број на мислења : 606
Join date : 2016-11-30
Страна 2 of 3 • 1, 2, 3
Страна 2 of 3
Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот
|
|